sobota, 31 sierpnia 2019

Kuchareczka :)

Uwielbiam soboty :) Moja córcia Zuzanna wie wtedy, że Mamusia mam wolne i śpi wtedy dłużej. Ale i tak słyszę jak się budzi. Udając, że nadal śpię, ale będąc wciąż czujna przyglądam się jej. Ona po cichutku, na paluszkach podchodzi do mnie, całuje mnie w czółko i wychodzi zamykając za sobą drzwi. Dając mi w ten sposób jeszcze chwile odpoczynku- CUDOWNE DZIECKO. A dziś rano zaskoczyła mnie kompletnie. Gdy już się ogarnęłam i podjęłam decyzję wyczołgania się z łóżka, podeszła Zuzia i powiedziała:

-Mamuś, ja chcę dziś sama zrobić sobie śniadanie. Chcę zrobić- 'Jajecznicę'. Mogę?

Będąc w szoku takiej jej świadomej decyzji odpowiedziałam, że: Czas najwyższy :)

Ciągle mnie zaskakuje, ta moja córeczka, kochana :* Nooo... Już skończyły się wakacje, czas do szkoły. Oby wszystko poszło po jej myśli. Sama tęskni już za swoją klasą. Koleżankami, kolegami oraz nauczycielami- Szkołą :)

Pokażę Wam kochani zdjęcia mojej 'Kuchareczki' <3 :*




 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz