sobota, 17 sierpnia 2019

Odchodzę !


czwartek, 25 lipca 2019

Odchodzę :(

Miałam nie pisać o tym co się teraz dzieje w mojej pracy, bo czułam, że będzie coś nowego. Inni ludzie, nowe miejsce. Nawet cieszyłam się troszkę, bo się dwa latka na Urzędzie zasiedziałam, ale dziś do mnie dotarło, że za kilka dni opuszczę swój obiekt, do którego tak się przywiązałam. Pracuję  w firmie zewnętrznej i z końcem umowy z obiektem są organizowane przetargi. My jako firma przegraliśmy i z tego powodu trzeba będzie opuścić Urząd Miasta z końcem miesiąca. Dopiero teraz otworzyłam szeroko oczy, że już nie będę widzieć tych ludzi z którymi się zaprzyjaźniłam. Albo tych osób z którymi zawsze z pogodnym uśmiechem odpowiadaliśmy sobie Dzień Dobry. Aniu, Kasiu, Agatko, Marto, Karinko. Kurcze, aż łezka mi się w oku kręci. Zaczynam tęsknić. Już nie będę sprzątać piętra prezydenckiego, nie będę już widzieć i rozmawiać miło z Panią Prezydent Domagałą, czy z innymi pracownikami. Pójdę w miejsce mi nie znane. Wiem zawsze będę mogła ich odwiedzać, ale to już nie to samo. Załapałam doła i ryczeć mi się chce na samą myśl, masakra.  Ale zobaczymy co będzie, co się wydarzy. Zawsze miałam tak jak przechodziłam z obiektu na obiekt, ale tu czuję coś innego. Taka pustka mnie już ogarnia. Czy to było moim miejscem, którego tak szukałam? Miejscem z książki?  Oświadczam, że na Urzędzie Miasta w Gorzowie Wielkopolski, pracują sami mili i pogodni pracownicy, wykonujący tylko swoją pracę. Naprawdę będę tęsknić :(



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz