sobota, 17 sierpnia 2019

Udało Się - Mam BLOGA:)


środa, 15 maja 2019

Nowy blog :D

Kochani :)
Mam! Udało się, mam Nowego bloga. Tak się cieszę. będę mogła zrzucać z siebie to co mi na Duszy gra. Z podpowiedzią super kumpeli, udało się znaleźć darmowego bloga. Wszędzie chcą pieniędzy za konta. Na poprzednim byłam około 6- lat i nikomu to nie przeszkadzało. Ale po wydaniu książki, po moim uczestnictwie na blogu. Jak zaczęło odwiedzać mnie tygodniowo około 1 000 osób, to już jakieś problemy. Nie wiem nawet o co chodziło. Wchodzę na swojego bloga a tam, piszą, że NIE ISTNIEJE. No aż gorąco mi się zrobiło. Napisałam do nich, tłumaczyli się dziwnie bo napisali:
 -Decyzja o zamknięciu Bloxa nie była łatwa. Robimy wszystko, co w naszej mocy, żeby ułatwić Ci przeniesienie Twojego bloga w nowe miejsce.
Przygotowaliśmy mechanizmy, które umożliwią Ci przeniesienie treści bloga na platformę Wordpress oraz przekierowanie ruchu z bloga na nowy adres.
.... a te konto w regulaminie, jak czytałam jest właśnie płatne.
Przecież ja nie po to zakładałam bloga. Ja chciałam tylko by tak się większa liczba osób dowiedziałą o tym, że napisałam książkę. Gdzie ją można kupić i chciałam się dzielić z ludźmi tym co mnie spotyka w życiu. Tyle!
Nie umiem za bardzo się obsługiwać jeszcze na tym koncie. Nie wiem co i jak. Ale nauczę się! Dam radę! Byle do przodu :D  
 Ps. Dziękuję raz jeszcze Angelika Kamińska :* :* :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz