sobota, 17 sierpnia 2019

Serwis DiGiTech Gorzów :)

Kochani :) 
Naprawdę nie wiem co mi się stało kilkanaście dni temu. Siadł mi komputer- wyłączył się i nie mogłam go uruchomić ponownie. Tego samego dnia miałam problem z telefonem. Wyskakiwały mi wiadomości, że 'Aktualizacja została zamknięta', gdziekolwiek bym  nie weszła- no MASAKRA. Telefon tego samego wieczoru pomógł mi naprawić przyjaciel, komputer zaniosłam następnego dnia do naprawy. Do sklepu pod Łaźnię. I jak na złość załapałam się jeszcze na weekend. Wtedy sklepy były zamknięte. Więc byłam bez kompa dwa dni. Nawet wyszło nam to na dobre.
Moja Zuzia powiedziała, że:
- fajnie jest bez komputera. Możemy ze sobą spędzać więcej czasu.
Teraz jak go mam staram się to jakoś ograniczać. Ale przede wszystkim, chciałam zareklamować sklep komputerowy pod łaźnią. DigiTech Serwis. Pan pracujący tam, uratował moje dane z pulpitu-książkę. Nawet tą, drugą jaką zaczęłam pisać. Wytłumaczył mi wszystko co muszę zrobić, by po podłączeniu komputera w domu ponownie mi zadziałał. No i przede wszystkim ulepszył mi komputer, wyczyścił i powiedział mi również co mu brakuje, bez czego długo nie pociągnie. Naprawdę polecam ten serwis. 

Adres: Jagiełły 9, 66-400 Gorzów Wielkopolski
sobota
10:00–14:00
niedziela
Zamknięte
poniedziałek
10:00–18:00
wtorek
10:00–18:00
środa
10:00–18:00
czwartek
10:00–18:00
piątek
10:00–18:00








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz