sobota, 17 sierpnia 2019

Pasta z Tuńczyka :)


piątek, 14 czerwca 2019

Pasta z Tuńczyka :)

Kochani, na te upały nic nie chce się jeść a trzeba! Dziś PIĄTUNIO, więc dzień bez mięsa u mnie ;) Wymyśliłam więc sobie PASTĘ na kanapeczki. Taką zimną z lodówy, na świeżą bułeczkę, aż chce się jeść.

A więc kupiłam:
*puszkę Tuńczyka w sosie własnym
*Ogórki korniszony
*Ser Mozzarella tarty
*3 Jajka

Jajka ugotowałam na twardo, starkowałam przez dużej oczka na tarce. To samo z ogórkami. Zlałam z tuńczyka wodę i na koniec do tego rozsypałam ser. To wszystko wymieszałam, dodałam Sól, Pieprz i Czosnek granulowany. Wymieszałam ponownie. Dodałam 2 duże łyżki majonezu i łyżeczkę musztardy. Wymieszałam i do lodówy. Bułeczkę przekroiłam, przesmarowałam masełkiem na to Moja pasta i proszę :) Pychota :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz