sobota, 17 sierpnia 2019

Sałatka z Zupek Chińskich :)

Kochani :) Muszę się z Wami podzielić kolejnym przepisem. Tym razem będzie to pyszna Sałatka z Zupek Chińskich. Tak-wiem, też jak usłyszałam tą nazwę to, mnie od razu odrzucało, ale dałam się namówić na spróbowanie na imprezie mojego Synka (chrześniaka Marcelka). Bardzo szybko można ją zrobić, bo przyrządzenie jej to zaledwie kwestia pokrojenia warzyw. I oczywiście by smakowała lepiej musi się przegryźć w lodówce, by sok z warzyw wpił się w makaron.

A więc, do tej sałatki najlepiej smakują te dwa rodzaje Zupek Chińskich.
Do głębszej miski wsypujemy makarony z paczek (musimy go z kruszyć jeszcze w paczce, by łatwiej było potem wszystko wymieszać). Rozsypujemy również te przyprawy z paczki, które były w środku. Gdyby był olej to tego nie dajemy. Kroimy 4-szt. Ogórka zielonego w kostkę (kroimy na pół i jeszcze raz na pół, wycinamy miąż by sałatka nie była wodnista). Paprykę czerwoną i żółtą kroimy na cieniutkie paseczki a potem drobną kostkę. Puszkę fasoli czerwonej- odcedzoną z soku i wypłukaną z wody. Puszkę kukurydzy- tu  dajemy ją całą razem z sokiem. Ja dodaję jeszcze 4 plastry ananasa, pokrojonego w drobną kostkę. Większy kawałek PORY (biały korzeń). Do smaku szczypta soli i pieprzu. Na koniec z 3-łyżki Majonezu. Mieszamy wszystko i do lodówki.
Rano pychota :) :D Polecam :D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz