wtorek, 28 stycznia 2020

Makaron z sosem szpinakowym

Kochani dziś wtorek. Czuje, że coś mnie bierze (chorubsko jakieś). Więc nie bardzo chciało mi się dziś stać przy garach. Więc zajrzałam do zamrażarki a tam mrożonka Hortex na patelnię. Uwielbiam makaron, więc kupiłam by spróbować. 
Rozgrzałam patelnię, wlałam łyżkę Oleju z Oliwek i na to wrzuciłam zawartość torebki. Są tam również kawałki pieczarek. Dusiłam pod przykryciem, a w tym czasie miałam w lodówce 1/3 śmietany 18'. Wdusiłam przez praskę ząbek czosnku, dodałam szczyptę soli, pieprzy, cukru i kilka kropli magii. Wymieszałam to i zalałam makaron z patelni. Słuchajcie Niebo w Buzi :) 
Kto chce może dodać wszelkiego rodzaju wędlin, smażonego fileta... Mnie coś ostatnio odrzuca od mięsa. No ale jakoś trzeba jeść by przetrwać. Polecam szybkie danie w 8 minut :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz