piątek, 29 listopada 2019

Sałatka z Tuńczyka

Kochani, dziś Piątunio :)
U mnie dzień bez mięsa. Więc chciałam zrobić sałatkę, którą pamiętam jeszcze z przed mojego wypadku. Robił ją mój wujek. Był to rok 2000 wtedy miałam ją w ustach ostatni raz, potem nigdzie nie spotkałam już tego smaku. Jest przepyszna i na każdą okazję. I bardzo szybko można ją zrobić. Nie pamiętam składników jakie wujek wtedy dodawał, ale starałam się przypomnieć co w niej było i dobrałam takie produkty, które ułożyłyby się w całość nadając obłędny smak mojego niezapomnianego smaku z przeszłości. 
Mam! Zrobiłam....Więc polecam go teraz i Wam :)

SKŁADNIKI
*Puszka Tuńczyka w sosie własnym
*Puszka Tuńczyka w oleju
*Puszka Kukurydzy
*6 szt.Ogórków małych Chilli
*4 plastry Papryki Czerwonej konserwowej
*Woreczek Sera Mozzarell pokrojony już w kostkę
*Kasza Kuskus
*majonez

Odmierzyć pół szklanki kaszy kuskus.Wsypać do naczynia i zalać wrzątkiem osolonej wody. Przykryć naczynie i zostawić na 2 minuty. W osobnym naczyniu dodać tuńczyki z puszki. Wcześniej zlać z nich wodę i olej. Rozkruszyć w naczyniu do tego dodać kukurydzę również odsączoną z soku. Drobno pokroić w kostkę ogórki i paprykę. Wsypać Ser Mozzarella. Na koniec dodać Kaszę kuskus, wymieszać wszystko. Przykryć naczynie z sałatką i wstawić do lodówki. Następnego dnia smak jest jeszcze lepszy :)  Polecam :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz