niedziela, 3 listopada 2019

Wywiad w Radiu Vox FM

Kochani :)
Poniżej znajduje się link do mojego wywiadu, który został nagrany w Radiu VOX FM w Gorzowie Wielkopolskim. Była to rozmowa z Panem Maciejem Ziółkowskim. Rozmawialiśmy o mojej książce: ,,13-go w Piątek". Usprawiedliwiam się: byłam pod wrażeniem. Chciałam powiedzieć jak najwięcej i nawet zapomniałam wspomnieć o osobach, które pomogły mi w książce. Tzn, poprawili mi oni jej pisownię, wprowadzili korektę czy nawet obraz-okładkę. I teraz na blogu mogę podziękować im jeszcze raz. Wymieniłam ich na początku książki. Wiem, plątałam się troszkę ale to leciutki stres zrobił swoje. Nawet teraz jak odsłuchuje nagranie kolejny już raz to słyszę, że nie odpowiadam poprawnie na zadane pytania :) haha... Ale mam nadzieję, że zachęciło to Was do przeczytania mojej książki, która jest oparta na faktach.
Nie mogę na blogu udostępnić bezpośrednio nagrania. Więc podaję link, który wystarczy skopiować i wkleić w przeglądarkę google na internecie.
Zachęcam do posłuchania jak i pomocy w zbiórce na mój cel, jakim jest wydać książkę na papier :)

Link do nagrania poniżej 
https://www.facebook.com/VoxFmGorzow/videos/455968551697167/UzpfSTEwMDAwMTYwMTQyNjM4NzoyNzQ1Njg5MTM1NDk0NDQw/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz