wtorek, 24 września 2019

Zupa Buraczkowa

Już od kilku dni chodziło za mną by zjeść jakąś gorącą Zupkę.I dziś właśnie zrobiłam. Normalnie najeść się nie mogę. Chcę teraz polecić ją i Wam. Nie chciałam bawić się w gotowanie osobno buraków, potem trzeba było by je zetrzeć. Poszłam na skróty.Co mi było potrzebne? Najpierw musiałam ugotowałam bulion.
A więc:
*Porcja rosołowa i trzy sztuki skrzydełek
* 3 Marchewki
* Pietruszkę
* Seler
* Por
* Liście Pietruszki
Do tego
*5 ziemniaków
* Słoik tartych Buraków (wiórki)

Do wysokiego garnka wlałam wody, wrzuciłam mięso. Zebrałam szumowiny. Gdy już zaczęło się gotować dodałam warzywa w całości. Wsypałam szczyptę Soli, Pieprzu,Vegety, Magi i kostkę Knora. Doprawiałam tylko do smaku. Gdy już marchewka była miękka wyciągnęłam mięso i wszystko z garnka, jak i przelałam przez sitko. Do tej gotującej się już zupy wrzuciłam obrane i pokrojone w kostkę ziemniaki. Gdy już były miękkie, odstawiłam z kuchenki i dodałam:*łyżeczkę Cukru*4 łyżeczki Octu. Potem cały słoik starych buraków. Zahartowałam zupę 2 ma łyżeczkami śmietany. Wrzuciłam pokrojoną w kostkę marchewkę z wcześniej ugotowanego bulionu... PYCHOTA!!! Polecam





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz