niedziela, 22 września 2019

Grzyby w śmietanie

Kochani, byłam na grzybkach w tym roku po raz pierwszy.Ogólnie to nie pamiętam kiedy, to byłam jak wybrałam się do lasu? W ciągu dwóch godzin udało nam się zebrać tyle co widać na zdjęciu. Gdy wróciłam do domu musiałam umyć te grzybki. 

*Wypłukałam i oczyściła z brudu. Pokroiłam na grube kawałki, mniejsze na pół- pokroiłam nawet nóżki na talarki. Wrzuciłam do garnka, zalałam wodą, dodałam dużą łyżkę soli i gotowałam przez 2 godziny, do momentu ich miękkości. Potem wlałam grzyby na sitko.

* Na głębokiej patelni, stopiłam dwa grubsze plastry masła z łyżką Oliwy z oliwek. Pokroiłam 4 cebule, dodałam szczyptę soli. Gdy już cebula nabrała koloru na patelni, dodałam grzyby odsączone z wody. Dusiłam pod przykryciem 15 minut. Dodałam potem pieprz i szczyptę papryki słodkiej. Gdy już zaczęły grzybki przywierać do spodu, zalałam wszystko małą śmietaną 18%. Wymieszałam. Nooo... Niebo w gębie, PYCHOTA :) Polecam :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz