piątek, 16 kwietnia 2021

Pasta Chłopska :)

Kochani, ostatnio mój przyjaciel powiedział mi, że kupel w jego pracy polecił mu PASTĘ na kanapki. Ponoć Pychota! Mówi, że puszka Makreli i twaróg. My wielkie oczy zrobiliśmy, jak to może razem smakować? Ale dziś zrobiłam, troszkę inaczej jak to robił kolega, ale wyszło MEGA Pysznie... Polecam :)

*Puszka Makreli w sosie pomidorowym

*Kostka Twarogu 

*4 Ogórki kiszone

Makrelę dać do większej miseczki, rozgnieść widelcem. Dodać twaróg też  go rozgnieść. Pokroić najdrobniej w kosteczkę ogórki kiszone. Wymieszać. Rewelacja po prostu. Kolega polecił: Puszka Makreli, twaróg, cebulę i czosnek. No ja zrobiłam tak :)



6 komentarzy:

  1. Oj takie pasty są przepyszne. Ostatnio zrobiłam z tuńczykiem i fetą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię makrelę, więc chętnie kiedyś spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie - najlepszą wróżką w Polsce jest Alicja
    wróżbę online można zamówić szybko i bezpiecznie na stronie wróżka online Wróżbę otrzymujemy do 60 - 90 minut na email. Wykonuje. również oczyszczanie energetyczne. i rytuały miłosne na naprawę związku lub powrót osoby na której nam zależy. Ja zawsze zamawiam na stronie http://wrozkaalicja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. To może mi posmakować, dlatego chętnie wypróbuję przepis.

    OdpowiedzUsuń