niedziela, 8 grudnia 2019

Leczo Pani Kasi :)

Kochani :) Chciałabym się z Wami podzielić pewnym przepisem. Na obiekcie, gdzie teraz pracuję jest pokoju socjalnym. Gdy weszłam do niego w czasie mojej pracy kilka dni temu, to tak smacznie tam pachniało jakąś potrawą. Jestem bardzo wyczulona na zapach. Więc następnego dnia dowiedziałam się, że to Pani Kasia zrobiła sobie Leczo.Więc otrzymałam od Panią Kasi właśnie te leczo do spróbowania następnego dnia, lecz o przepisie pani zapomniała. Spróbowałam go i ze smaku na karteczce wypisałam  Pani Kasi co moim zdaniem znajduje się w tym leczo. Odgadłam wszystkie składniki, jedynie na koniec napisałam koncentrat pomidorowy a pani Kasia poprawiła mnie, że to była Puszka pomidorów bez skórki.
Chodziło za mną te leczo kila dni i dziś je zrobiłam.

Składniki :
* Kiełbaski drobiowe 6-szt FRANKI 
(dostępne w Biedrze, pani Kasia dała Parówki)
*Cebula
*Papryka Czerwona (ja lubię żółtą)
*Cukinię
*Puszka Pomidorów bez skórki
    Ja dodałam jeszcze przyprawy
*sól, pieprz, papryka słodka wędzona/papryka czerwona zwykła,
  szczypta Oregano oraz łyżka Miodu

Na dobrze rozgrzanej patelni, dodałam olej roślinny. Następnie wrzuciłam cebulę przekroiłam na pół i jeszcze raz na pół. Kiełbaski pokroiłam na pół ale wzdłuż i na kawałki. Smażyłam na wolnym ogniu ze zeszkloną cebulą. Cukinię obraną przekroiłam na pół i jeszcze raz na pół i na drobne kawałki Dorzucił na patelnię. Następnie dałam wszystkie przyprawy jakie wymieniłam. Potem Paprykę pokrojoną w kostkę dorzuciłam na patelnię. Gdy wszystko zaczęło przywierać do spodu dodałam pomidory z puszki wcześniej pokrojone w kostkę.Do smaku dodałam łyżkę miodu. Dusiłam pod przykryciem z 5 minut. wyszło Pychota :) Polecam i Wam Smacznego :) ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz