sobota, 5 grudnia 2020

Sałatka dobra na każdą okazję ;) Z Filetem wędzonym z Kurczaka :)

 Kochani gdzieś podejrzałam, dodałam innych składników i wyszła pyszna. Szybka do przygotowania.

 Potrzebne zaledwie kilka składników:

* Słoiczek Selera tarkowanego

* Puszka Kukurydzy

* Filet wędzony z Piersi Kurczaka {polecam z Lidla w opakowaniu}

* Ser Edamski

* Ananas

* Sól, pieprz. Pomidory, z czosnkiem i bazylią. 

*Majonez, Sos czosnkowy.

Wycisnąć sok ze słoika. Seler wrzucić do głębokiego naczynia. Kukurydzę również odcedzić z soku. Pokroić plastry ananasa w kostkę, Ser również. Fileta obrać z grubszej skórki i pokroić w kostkę. Wszystko razem wymieszać. Dodać przyprawy: Soli, pieprzu. Ja miałam potrawę suszone pomidory, z czosnkiem i bazylią też dodałam. Można kilka kropli magii dodać. Łyżka sosu czosnkowego i 2/3 łyżeczki majonezu. Do lodówy ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz